روزانه · عکس

وقت فراوانم آرزوست

هزار راه نرفته و هزار کار نکرده دارم! در حال سر و سامان دادن به وب‌سال هستم و به زودی فراگیر کردنش، ترم دانشگاه هم که شروع شده است، راه من رو دارم، زابغر رو دارم و جدیدآ روزنامه‌ی استانی خاتم رو، این وسط طراحی قالب هم دارم. رئیس انجمن نساجی هم گیر داده یه خبرنامه براش ردیف کنم. جز طراحی قالب که آب‌باریکه‌ای داره باقی قضایا نانی به سفره‌مان اضافه نمی‌کند!
به شدت سخن نوشین در مورد فعال بودن من درست است اما غبطه نخورید که سختی بسیار به بار دارد!
البته که دوست دارم و گلایه‌ای نیست. اما یه نکته‌ای که هست اینه که من می‌خوام خوابم رو به طور کامل انجام بدم و این وقت منو کم می‌کنه. حالا بخوام فیلم دیدن و کتاب خوندن و شعر نو نوشتن و ترانه گفتن و مهم‌تر خونه‌تکونی رو به این کارها اضافه کنم یقینآ به انرژی هسته‌ای می‌رسیم. البته که ترمز هم ندارد و قرار است با هم به ته دره برویم!
اینجاست که شاعر، حضرت میخ می‌فرماید: «جامی می و تابی چنان و وقت فراوانم آرزوست» ربطش به ترمز بماند!
به دلیل مورد توجه قرار گرفتن گربه‌های من توسط اهالی وبلاگستان سخت‌عکس‌ترین‌ آن‌ها را رو می‌کنم! خواهر ملوس و پُرفی، عروسک:

2 دیدگاه برای «وقت فراوانم آرزوست»

  1. مراتب تقدیر و تشکرات ویژه به علت پویایی و فعالیتهای بیشمارتان در عرصه های مجازی قربان!
    این گربه هایتان هم بسی ناز و بامزه تشریف دارند جدا…

    دوست داشتن

  2. فواد جان سلام. شرمنده که به دعوتت زودتر جواب ندادم. ويروس زده شده بودم يعنی کامپيوترم ويروس زده شده بود:) من نمی​دونم منظورت کدام نظر سنجی​ست؟ ممکنه بيشتر توضيح بدی؟ شايدم منظورت وب​سال بوده، نه؟ به هرحال برای همکاری حاضرم دوست عزيز!

    دوست داشتن

امکان ثبت دیدگاه وجود ندارد.