خوراک آراِس‌اِس

نظرسنجی

نوشته‌شده در

خب به سلامتی یک هفته از مطرح کردن طرح سال وبلاگی گذشت و من نظرسنجیشو با ابزار وبگذر آماده کردم که جاوااسکریپته اما به هر حال اگه جای بهتری سراغ دارین که بشه یه نظرسنجی همگانی درست کرد حرفی نیست. نظرسنجی رو کنار وبلاگ من می‌بینید که زیرشم دو تا لینکه یکی توضیحات مربوطه و یکی هم لینک مربوط به دریافت کد که هرکی می‌خواد این نظرسنجی رو بذاره تو وبلاگش فقط کافیه یه میل بدون حتی متن بفرسته در اولین فرصت کد براش فرستاده میشه.
چندتا رفیق پایه می‌خوام برای اجرای این طرح چون من محدودیت دارم و یه سری مشکلات. اگه ممکنه همراهی کنین.

پی‌نوشت: روز والنتاین نزدیکه پارسال یه گاهنوشت (داستان کوتاه) داشتم و قرار بود گاهی یه گاهنوشتی داشته باشم اما فرصت نمیشه، فعلآ شما چشمهایش را بخوانید تا بعد.
پی‌نوشت۲: صفحه‌ای برای دریافت کد ساخته شد، حالا دیگر نیازی نیست ای‌میل هم بزنید.

یک پاسخ

  1. چه جالب من این داستان رو یادم بود !!!! پارسال خونده بودمش

    دوست داشتن

  2. حالا چرا نتیجه‌ش خصوصیه؟
    =================
    اشتباه لپی بود،‌درست شد!

    دوست داشتن

  3. من نظر خاصی ندارم
    فقط پیغام میذارم تا بازدیدکننده‌های وبلاگم زیاد بشه.
    🙂

    دوست داشتن

  4. یک روزی تمام سوتفاهم‌ها برطرف میشه

    دوست داشتن

  5. درود جناب فواد خان ص.
    به نظرم سال مخالفت با فیلترینگ باشه بهتره. از اونجایی که اصلا از وبگذر خوشم نمیاد (تجربه شمارنده «مزخرفش») نظرم را تو این مطلب دادم.
    راستی تعداد خوانندهات افت کرده ها. توجه داری.
    بدرود.

    دوست داشتن

  6. تو نظر سنجی شرکت کردم نظرم گزینه اول بود
    حس ولنتاین هم اصلا نیست …

    دوست داشتن

  7. اجابت شد قربان!

    دوست داشتن

  8. من بدم نمیاد بذارم
    اما قالب وبلاگم دست خودم نیست
    😦

    دوست داشتن

  9. ببین حالا خوب شد؟
    حالا آشتی؟

    دوست داشتن

  10. فواد جان من رای دادم، البته دو بار :)) تو وبلاگ هم به اینجا لینک دادم. امیدوارم بچه ها استقبال کنن

    دوست داشتن

  11. من پیشنهاد می کنم بگذاریم سال احترام. این یعنی:
    1- احترام به صاحبان آثار و کپی نکردن.
    2- احترام به خوانندگان.

    دوست داشتن

  12. سلام. متاسفانه درسته. مطلب را ميل بزن. تا فردا فرصت داريد. براي طرح هم حاضرم.

    دوست داشتن

  13. سلام کد رو گذاشتم از الان تا نیمه های اسفند

    دوست داشتن

  14. عزیزان آفرین به اقدام زیبای شما
    بر هیچ کس پوشیده نیست که در دوران کنونی ما به «کورش» بیش از هر کس دیگر ظلم شده است. از کسانیکه تاریخ را قبول ندارند و از میان کتب بسیار تاریخی فقط به چند کتاب استناد میکنند میخواهم اینجا را ببینند تا ببینند علامه طباطبائی از کورش چه می نویسد. کسیکه باعث افتخار ماست و پدر حقوق بشر محسوب میشود حتی یک محل به نامش نیست. حتی عکس پشت یک اسکناس ما به او تعلق ندارد. سد سیوند که دیگر جای هیچ بحثی را باقی نمی گذارد. و از طرف دیگر «کورش» که به تاریخ پر افتخار ما باز میگردد فکر می کنم مورد توافق همه گروه های سیاسی باشد.
    لینک تفسیرالمیزان:
    *سال کورش*

    دوست داشتن

  15. یه گزینه رو اضافه میکردی خوب بود، جلوگیری از توزیع ADSL به کاربر خانگی با سرعت +128

    دوست داشتن

  16. لینک در صفحه اخبار مهم در سایت ( پرژن کالچرز دات کام )
    سر افراز باشید.
    http://www.persiancultures.com/

    دوست داشتن

  17. این گزینه گسترش زبان فارسی به نظر من هیچ جالب نیست. همون حفظ تمدن ایرانی در این زمینه کافی بود. از یک ترک آذربایجان یا عرب خوزستان میشه انتظار داشت عرق ایرانی داشته باشه ولی موردی نداره انتظار داشت در گسترش زبان فارسی بکوشه.

    دوست داشتن

  18. نام دومین پیشنهاد کنید!

    می‌خوام برای طرح نام‌گذاری سال از دیدگاه وبلاگ‌نویسان یک دومین تهیه کنم. خودم چند تا نام در نظر دارم. اگه کسی نظری در این مورد داره و پیشن…

    دوست داشتن

  19. نتیجه نهایی کی اعلام میشه؟

    دوست داشتن