خوراک آراِس‌اِس

محض اعتیاد

نوشته‌شده در

دکترهای وبلاگستان (+ و +) لحظه به لحظه بساط اعتیاد را فراهم می‌کنند. امکانات و سایت‌هایی که پزشکان وبلاگستان ما معرفی می‌کنند در راستای معتاد کردن هرچه بیشتر به پدیده‌ی خانمان‌برانداز و مخملین اینترنت و وبلاگ‌نویسی صورت می‌گیرد! پزشکان جامعه‌ی ما مصداق آیه‌ی شریفه‌ی «هر کس سوادش بیشتر است، تعداد بیشتری را معتاد می‌کند» می‌باشند. به هر حال دستشان درد نکند که ما را به فیض می‌رسانند و از خماری درمان می‌آورند.
این‌ها را گفتم تا به پدیده‌ی جدیدی که دکتر مزیدی معرفی نموده‌اند بپردازم. همانطور که توجه می‌فرمایید وبلاگ من هم‌اکنون به تابلوی اعلاناتی تبدیل شده است متشکل از لینکدونی، مطالب، آخرین مطلب زابغر، دیگر چیزها و لحظه‌نوشت که این همانا توییتر می‌باشد. دکتر تمام جزئیاتش را توضیح داده است + + + + + پس دیگر نیازی به توضیح من در این‌باره نیست. خلاصه بگویم یک سیستم Web2.0 که عضویت در آن به راحتی آب خوردن است و کارش این است که لحظه‌های شما را ثبت کند چند ثانیه وقت بگذارید و کاری را که در حال انجام دادنید یا تمام کرده‌اید را در ۱۵۲ کاراکتر ثبت کنید.
حالا شما به جمع معتادان توییتر پیوسته‌اید برای گذاشتن توییتر در وبلاگ، من از فید و کارپ استفاده می‌کنم اما خود توییتر این امکان را به شما می‌دهد البته راست‌چین بودنش دست من نیست! فکر کنم نوشتن در توییتر بهتر از روزنوشت است ضمن این‌که بسیاری از شخصیت‌ها و سایت‌های مهم به قول دکتر به این پدیده معتاد شده‌اند. خدا را چه دیدی شاید احمدی‌نژاد هم آمد.
کاش امکان اضافه کردن فید توییتر به فیدبرنر هم اضافه می‌شد تا همه‌چیز تکمیل شود.

یک پاسخ

  1. الف نون و این کارا ؟!!
    چه میدونم والا
    این اعتیاده رو دوست دارم نمیدونم چرا !!!

    دوست داشتن