خوراک آراِس‌اِس

سال وبلاگی

نوشته‌شده در

خیلی یکهویی و اتفاقی به ذهنم زد که چرا بلاگرهای فارسی‌زبان که بخش عظیمی از زبان فارسی اینترنت را تشکیل می‌دهند سال‌ها را نام‌گذاری نمی‌کنند؟ مثل سازمان‌ها و نهادهای بین‌المللی و همین جمهوری‌اسلامی خودمان. حالا که دور دور پیشنهاده!
اتفاق جالبی می‌شود اگر سال‌های وبلاگی گسترش پیدا کند. البته من که بلاگر جزئی بیش نیستم اما می‌توان مهم‌ترین دغدغه‌ی ایران و یا جهان را برای نام‌گذاری سال وبلاگی انتخاب کرد مثل: سال بدون جنگ، سال پاسارگاد، سال برابری حقوق زن و مرد و یا موضوعاتی دیگر… و البته یک‌سال مثل صدا و سیما آرمش را بالای وبلاگ گذاشت!
امیدوارم بشه این تصمیم رو اجرا کرد و بلاگرهای بزرگ وبلاگستان حمایتش کنند. می‌توان در مورد سال ۱۳۸۶ رأی‌گیری کرد و به یک نظر جامع رسید. اگر مهدی موافق باشد در دودردو می‌شود این کار را انجام داد.

پی‌نوشت: سبک نام‌گذاری وبلاگی‌ست! توافقی و مورد قبول همه حال می‌تواند نام شخص باشد یا یک موضوع…

یک پاسخ

  1. سلام.
    چرا مخالف باشم؟
    شما طرح رو بنویس در وبلاگ گروهی. نهایی بشود. حتما انجام میدهیم.

    — نظر شخصی: من از نام گذاری به سبک وردپرس حمایت میکنم. نه نام گذاری به سبک دولتی. چون اولی معرفی کردن هنرمندان کمتر شناخته شده است. دومی ولی دست رو هرچی بزاره خرابش میکنه

    دوست داشتن

  2. سلام ایده به این خوبی و جالبی
    برای چی مخالف کلی هم موافقم کاری از دست ما برمیاد بگین:)

    دوست داشتن

  3. ايده ی جالبيه. من هستم مخصوصا با اوضاع و احوال فعلی اگر اسمی در رابطه با صلح و پرهيز از جنگ پيدا کنيم، عالمی می​شه…

    دوست داشتن

  4. سلام. بهمنانه هم موافق هست. به نظرم همین نام «جنگ نه!» ممکن است خیلی تکراری باشد، ولی قشنگ است! 😉

    دوست داشتن

  5. آقا کی بود حرفی از سال زد؟ کو کجاست؟

    دوست داشتن

  6. سلام. خیلی ایدهِ جالبیه فواد جان. البته بیشتر با نظر مهدی موافقم. خلاصه اینکه پایه هستم.

    دوست داشتن

  7. خیلی جالبه! … به شرطی که تکراری نباشه و حرف تازه ای داشته باشه …
    آقا پایه ایم!

    دوست داشتن

  8. سلام. ایده جالبیه. باید همین کار رو بکنیم.

    دوست داشتن

  9. خوب و جالب. میشه گفت حرف نداره.
    فکر کنم در مجامع بین المللی هم خیلی سرو صدا کنه!

    دوست داشتن

  10. جالبه، منم موافقم و کاملا پایه

    دوست داشتن

  11. bastegi dare ke che vaght weblogam bala biad

    دوست داشتن

  12. طرح خيلي جال و خوبيه.

    دوست داشتن