روزانه

بوی خوش احترام

گویا موافقین و مخالفین نظام در تفسیرشان از دموکراسی و انتخابات دچار انحراف شده‌اند، به نظرم طی فرآیند دموکراسی شرکت کردن در انتخابات و رای دادن یک حق است و نه یک وظیفه (چه کسی وظیفه‌ی شرعی‌اش رای دادن است و آن‌وقت می‌گوید ما دموکراتیم؟) و در مقابله با سیاست‌های خصمانه دولت شرکت نکردن و رای ندادن هم یک راه است و یک حق نه این‌طور که مخالفین می‌گویند تنها راه نجات ملت!
براین اساس من برای هرکس که چه در این انتخابات و چه در انتخابات دیگر رای می‌دهد و نمی‌دهد احترام قائلم فقط در حد احترام و نه کسی را مجبور به رای ندادن می‌کنم و نه وظیفه‌اش را رای دادن می‌دانم بروید هرکاری می‌خواهید بکنید هیچ خصومتی هم با این‌هایی که تحریمیان را با حرف‌هایشان نیش می‌زنند ندارم و هیچ ایرادی هم به رای‌دهندگان نمی‌گیرم که هرکس برای خودش معیار و دلیلی دارد این است بوی خوش احترام به عقاید و دموکراسی…

1 دیدگاه برای «بوی خوش احترام»

  1. سلام
    گهگاهی به وبلاگتون میام و استفاده میکنم.
    در مورد این پست و چند پست قبلی باید بگم که حرفات رو قبول دارم .ولی آیا مطمئنی که شرکت نکردن تو این انتخابات (در درمورد مجلس هفتم و رئیس جمهوری تماما انتصابات بود)درست تره؟ آیا خاتمی با تمام کم کاریهاش و نقدهایی که بهش داریم چه سیاسی و چه اقتصادی کارش بهتر از این رئیس جمهوری که دیکتاتور خامنه ای از لپ لپ واسه ما در آورد بهتر نبود؟
    حداقل از یه گوشه شروع کنیم از کوچکترین روزنه هم باید استفاده کرد .
    ____
    بنده خودم رو یک آدم مذهبی میدونم والبته من حالم به شدت از این سیاست کثیف آقایون که دین رو هم بازیچه خودشون قرار دان به هم میخوره.
    اگر اون ور دنیا هر جنایتی بشه حداقل به اسم دین نیست اما اینجا اینها جنایتشون رو هم مقدس معرفی میکنند .
    و هزار اگر دیگه …
    میدونی دیگه آدم رغبت نمیکنه تو مراسمهای مذهبی هم شرکت کنه یارو آخرش حتمن باید اسم چند تا آدم … و اون به اصطلاح آقا رو بیاره!
    ای کجاش بنالم که همه جاشون ایراده.
    خیلی پراکنده نوشتم دردو دلی بود ببخش.
    موفق باشی.
    در پناه خدا

    دوست داشتن

امکان ثبت دیدگاه وجود ندارد.