طنز

شنیدم از اسپمرها متنفرید

برای اینترنت‌نامه‌ی انتقادی-فکاهی‌مان کلی زحمت کشیدیم، ادعایی ندارم، اما دریغ از تحویل گرفتن مجله‌ی طنزی که مطالبش اگر آخر خنده نباشد اول خنده هست.
از اینکه می‌بینم مجلاتی در می‌آیند و nتا مبلغ دارند و هیچ محتوایی هم ندارند اصلآ دلم نمی‌گیرد از این دلم می‌گیرد که زحمت می‌کشیم درسته تیم دونفره‌ی ما زحمت می‌کشه تا یک لبخند کنج اون لبا بشینه اما دریغ از یک ردپا.
در هر جامعه‌ای باندبازی‌ها وجود دارد و نمی‌توان منکرش شد، خوشحالم که جزو هیچ باند و گروهی چه در این جامعه‌ی مجازی و چه در دنیای حقیقی نیستم. با عقاید خودم پیش می‌روم و ناامید هم نخواهم شد. همین‌جا از کسایی که به زابغر ما لینک داده‌اند تشکر می‌کنم مخصوصآ ادیتورهای دودردو که همان اول راه خروجی زابغر را به دودردو اضافه کردند.
اگر کسی از زابغر خوشش اومد و بهش لینک داد به من اطلاع بده که لینکشو بذارم.
اما شاید یه سری توضیح باید واسه‌ی زابغر بدم که تا چند روز دیگه نسخه‌ی نهایی میشه و فعلآ در نسخه‌ی تابه‌تا به سر می‌بره!
زابغر در واژه به معنی بادکردن دهان و ترکاندن آن با دست است که یک جورهایی با خط مشی ما در این سایت هماهنگی دارد برای اطلاعات بیشتر اینجا رو بخونید.
و اما اگر دیدید که زابغر در لیست شما پینگ میشه و خبری از مطلب جدید در ستون وسط نیست همانا بدانید که این یک سایت است و نه وبلاگ بنابراین باید در ستونهای کناری به دنبال مطلب جدید بگردید! همه‌ی اطلاعات در مورد ستون‌ها هم در صفحه‌ی ما و شما هست.
اگر دلتان خواست زابغر رو حمایت کنید و در رساندن آب‌باریکه به ما نقشی داشته باشید و ثواب خنداندن ملت را در این دنیا و آن دنیا و همه‌ی دنیاها از آن خود کنید این صفحه رو بخونید!
و در آخر باز هم تو رو خدا حمایت کنید و دریابید که اگر درنیابید طوری نمی‌شود باز هم! ولی شنیدم بدجور از اسپم‌ها و نیز اسپمرها متنفرید!!! دیگر خود دانید.

1 دیدگاه برای «شنیدم از اسپمرها متنفرید»

  1. فرهنگی که ساخته شده تو این چند سال همین شده که همه سطحی شدن و دیگه کسی دنبال اصل و عمق نیست
    میفهمم چی میگی
    درک میکنم
    امیدوارم تو کار فرهنگی که شروع کردین موفق باشین

    دوست داشتن

امکان ثبت دیدگاه وجود ندارد.