اجتماعی

متاسفم

حالا خوب شد من نوشتم بی‌خیال خلوت‌ها بشیم! تا پست ما پابلیش شد خبر کلیپ زهرا امیرابراهیمی هم شد خبر اول خبرگزاری‌ها! وقتی فرهنگ نداشته ما متمایل به چنین ویدئوها و تصویرهایی در بین عام است من چی بگم؟ خلوت هر کس متعلق به خودش است حالا چه راست و چه دروغش، اما اینکه ما تمایل داریم تا ته ماجرای خلوت‌های ملت را بدانیم و کشف کنیم جریان نفرت‌انگیزی‌ست. مطمئنآ خبر خودکشی نباید صحت داشته باشد اما چرا فرهنگ ما اینقدر سطحش پایین آمده که چنین اتفاقاتی به کرات در جامعه‌ی ما در حال وقوع است در حالی که یکی از جوامعی که رابطه‌ی آزاد در آن جرم است ایران است. به نظر شما آموزه‌های گاهآ غلط و ضعیف دینی ما باعث پدید آمدن چنین جریان‌هایی نیست…
آزاد باشید اما برای کسی مشکل ایجاد نکنید به قول یزدی‌ها «چی کار داری لحاف می‌جنبه؟» البته می‌بخشیدها! در ضمن اگر برای دیدن این کلیپ اینجا آمدید متاسفم!

» حروم‌خوری خوشمزه است؟ (لینک‌های مرتبط)

3 دیدگاه برای «متاسفم»

  1. فرق ایران با غرب اینه که خیلی ها اینکارها رو می کنند که عکسشون تو مجله های اروپائی و آمریکائی مجانی چاپ بشه یا اینکه به محبوبیتشون بیشتر شه!
    ضمنا فیلم مذکور هیچ رابطه ای به خانم امیر ابراهیمی نداره!
    من با نظر تو موافقم؛ به نظر من هم حوزه شخصی هر کس به خودش مربوطه!

    دوست داشتن

  2. این تشابه از اینجا ناشی میشه که تو این مورد بجز اظهار تاسف کاری نمیشه کرد. جدا من فقط اینو میتونم بگم! تمام دیروز داشتم تاسف میخوردم.

    دوست داشتن

  3. من ستر علی مسلم ستر الله فی الدنیا والاخره
    هرکس بی ابرویی مومنی را بپوشاند خدا در دنياو آخرت عيب هایش را می پوشاند
    خاک بر سر حقیری که منتظره خودکشیه يک آدمه خودت بهتر از اونی برگرد پشت سرت رو نگاه کن حتما خفه خون می گیری

    دوست داشتن

امکان ثبت دیدگاه وجود ندارد.