خوراک آراِس‌اِس

مووبل‌تایپ ۳.۳۳

نوشته‌شده در

به نظر میاد که ارتقا داده شده‌ایم تقریبآ!
حالا باید روی پلاگین‌ها کار کنم، یحتمل مشکل پیدا میشه. اما به نظر جالب میاد این ام‌تی۳.۳۳.
در ضمن این پست رو با Windows Live Writer نوشتم. برنامه‌ی راحتیه فقط به شرط این که تو مراحل نصب وبلاگ رو بشناسه! بقیش دیگه راحته.

یک پاسخ

  1. با درود آقا فواد
    قبل از اينكه بتركي و خود كشي كني بهت بگم من قبل از شما تركيدم. وب سايت «راه كوروش» را كه اول هك كردند و بعدش هم خودم درش را بستم. نمي دونستم ديگه چي كار كنم كه گفتم برم و با اندك انگليسي كه مي دونم و با سيستم فيلتر شكني كه پيدا كردم يه وبلاگ خبري خوب راه بندازم. حالا شدم مشتري هر روزه «رويترز». راستي اين درآمد از سايتي كه نام برديد يعني چه؟ بيشتر توضيح بده و روشنمان كن. من يه قصدي باسه ايجاد يه سايت جديد دارم. شما مي توني يه پيشنهاد براي اسم و محتواش بدي.
    بدرود.

    دوست داشتن