خوراک آراِس‌اِس

خودکشی

نوشته‌شده در

کامپیوتر که میترکه، سه تا پست آخر هم که بی نظر موندن، پول ته جیبمان هم که دارد ته میکشد، راه من دارد به تاریخ انتقضا یعنی سیزده اکتبر نزدیک میشود.
شرکت گارانتی کننده هاردمان هم که ورشکست شده است. معلوم نیست چه بلایی قرار است به سر رینگ و پیستونهای قلب من بیاورند. احتمالآ در حال سفر به دبی میباشد و من تاب و توان از کف دادم.
اگر ده تومن بدهیم به دانشگاه را صاف نکنم تمام واحدها حذف میشوند مگر خدای ناکرده ما کلاه قرار است سر این دانشگاه زرنگ بگذاریم؟
رمانهایی که در ذهنم دارم بر روی کاغذ که میاید یک صفحه بیشتر طول نمیکشد؟!
کره شمالی هم که ما را جری تر میکند تا بمب بترکانیم!
گرانی هم که بیداد میکند!
دیگر دلایل محکم تری میخواین برای خودکشی؟
اما قبل از غزل خدافظی یکی به من بگه آیا سیستم نظرات وبلاگ من خدای ناکرده میخ دارد؟

توضیحات:
+ برای کسب درآمد از طریق این سایت با من تماس بگیرید! البته باید مثل من فعال باشید:دی
– سیستم خبرنامه فعال شده، لازم به توضیح است که ایمیل خود را در قسمت So_Close وارد کنید دیگر میتوانید علاوه بر نظر ندادن به اینجا سر هم نزنید! البته این سیستم بیشتر به درد اونایی میخوره که وبلاگ ندارن.

یک پاسخ

  1. سال‌های ابری

    آقا خودکشی نکن! هارد ترکیدگی برای همه هست. دانشگاه آزاد هم که عشقه / این سیستم نظرخواهی وبلاگت میخ نداره، فقط گاز می‌گیره…

    دوست داشتن

  2. اميدوارم اين کامنت ِ من، مانع ِ کارِت نشه!:))

    دوست داشتن