خوراک آراِس‌اِس

خوب خوب

نوشته‌شده در

گفت: وبلاگ خوبی داری!
گفتم: می‌دونی مرا یاد چی انداختی؟
: نه، چی؟
– یاد تلفنایی که به صدا و سیما و برنامه‌هاش میشه و میگن برنامه‌ی خیلی خوبی دارید! و من از این قسمتش یه جوریم میشه! اما عاشق کامنتم که همون تلفن میشه به شرطی که نظر و تلفن راجع به مطلب و برنامه باشه.
: خب، باشه. حالا این زابغر چی میشه؟
– دس رو دلم نذار! به زودی با طرح و برنامه جدید و خفن میاد. به جون خودم نباشه به جون حضرت میخ خیلی دارم رو قالبش کار می‌کنم!

یک پاسخ

  1. اصولن كار سختي مي خواهي شروع كني فواد جان. خنداندن اين مردم بي ذوق آن هم با محدوديت هاي زياد كه به اين و آن بر نخورد، كار خيلي سختي است. موفق باشي

    دوست داشتن

  2. حضرت ميخ ديگه چي بود ؟!!!!!

    دوست داشتن

  3. پائیز حرف تازه ای برای گفتن ندارد!
    با این همه
    از منبر بلند باد
    بالا که می رود
    درخت ها چه زود به گربه می افتند…!!!

    سلام به مهر…!
    اگر دوست داشتی به پرنیان مجنون هم سری بزن!
    راستی! با تبادل لینک و یا لوگو موافق هستید؟!
    با آرزوی سبزترین لحظات برای شما…!
    در پناه حق!

    دوست داشتن

  4. خوبه فقط بهت گفتن وبلاگ خوبی داری نگفتن به ما هم یه سر بزن و از این حرفها…..یا حرفهات شر به پا نکرده الکی یعنی حرفهات رو به خودشون نگرفتن و به تریشه قباشون بر نخورده!!

    دوست داشتن