خوراک آراِس‌اِس

سه نکته

نوشته‌شده در

۱- یک ماه و نیم از افتتاح اینترنت‌نامه‌ی انتقادی-فکاهی زابغر می‌گذره، توی این مدت زیاد توی بوق و کرنا نکردمش. چندتا لینک توی بلاگ‌نیوز و چندتا لینک هم توی لینکدونی خودم بهش دادم. اما اون‌طوری که فکر می‌کردم فروش نرفت!!! یعنی استقبال نشد. فکر کنم نوشته‌های من و دوستم آن‌قدر ارزش داشت که بازدیدکننده داشته باشه. بدون شوخی میگم که اگر اون مطالب رو اینجا می‌نوشتم خیلی کامنت داشت اما به هر دلیلی می‌خوام این مجله پا بگیره و گسترش پیدا کنه. پس دوستانی که لطف می‌کنن و به وبلاگ من سر می‌زنن و به اینجا لینک دادن اگر مشکلی نداره به این مغازه‌ی طنز ما هم یه رونقی بدن اجرشون با حضرت میخ!
لینک با لینک جبران میشه. در ضمن اگر شما تحویلش نگیرین بنده مجبورم هر از چندگاهی اینجا اظهار فضل بکنم! البته فعلآ در نسخه‌ی گاماست. تنی چند از دوستان هم حمایت کردند اما یک به اصطلاح مجله‌ي طنز حمایت بیشتری می‌خواد. دوست دارم گسترش پیدا کنه در صورتی که بقیه قبولش کنن. واسه الآن دیگه توضیح کافیه!

۲- یه سؤال خیلی گیج و ویج (به قول ایرج جنتی‌عطایی «تو گیج و ویج از خود گم‌شدن‌ها») به ذهنم رسیده و اساسآ نه که خیلی طبع هنریم بالاست می‌خوام بدونم توی عصر کامپیوتر و اینترنت برای شعر نو گفتن میشه از واژه‌های مربوطه توی شعر نو استفاده کرد. البته شاید به نظر طنز بیاد اما سؤال من جدیه.

۳- این یکی هم سؤاله که غیر از من برای شهبال شب‌پره هم قبلآ وجود داشته! فرهنگ ایرانی اجازه نمیده که خوانندگان ایرانی خارج از کشور ویدئوهایی مثل خوانندگان معروف دیگر کشورها درست کنند و مثل اونا زندگی کنند. به نظر شما ما چقدر تحملشو داریم که هنرمندانمان ویدئوهای به اصطلاح خفن! درست کنند؟ فرهنگ ایرانی چه‌طوریه؟ مثلآ ویدئوهایی مثل جنیفر لوپز و دیگر خواننده‌ها؟
یادمه یه بار توی برنامه‌ی دیار شهرام شب‌پره یه خانومی تماس گرفت گفت جدیدآ ویدئوهای مبتذل‌تری نسبت به قبل درست میشه و این برای فرهنگ ایرانی خوب نیست! البته شهرام مجبور شد بگه که البته منم با صحنه‌های نزدیک مثل بوسیدن لب‌های زن و مرد موافق نیستم. اما ویدئو باید جذاب باشه. به نظر من که اشکالی نداره! فرهنگ با این چیزها تحقیر نمیشه و باید به‌روزتر بشیم. اتفاقآ فکر کنم سطح فرهنگ بالاتر هم بره، با این برخوردهای سنگین مردها با زن‌ها و زن‌ها با مردها شاید این حرکت‌ها مفید هم باشه. نظر شما چیه؟

پ.ن: چه مطلب زردی شد!!! البته کاملآ جدی بود سؤالاتم.

یک پاسخ

  1. در اولین فرصت مطالعه می‌کنم اگر لوس نبود لینک می‌دم. 🙂

    حاضری فواد جان برای فوتبال امروز؟ واسه ما بی‌چاره‌ها ساعت سه صبحه فکر کنم. البته امشت تعطیله و بیدار می‌مونیم تا اون‌وقت.

    ببینم طلسم این دختره امروز می‌‌زنه پرتقال رو ناکار بکنه یا نه!:)

    اگر جونی باقی بود بعد مسابقه به‌ات سری می‌زنم.

    دوست داشتن

  2. ساختن اين ويدئو هاي احمقاته اي که خواننده هاي درپيت و صد تا يه غازي مثل لوپز درست مي کنن که کاري نداره. اتفاقا يه عده معدودي هم هستن که با اين جور چيزا مخالفت مي کنن.
    حداقل اگه مي خواد تغييري رخ بده بايد در جهت بهتر شدن موسيقي و ويدئوکليپ ها بشه نه اين که مثلا کلي زور بزنن که تازه ويدئوهاشون بشه مثل امثال جنيفر و انريکه.
    تازه وقتي که اين خواننده ها و طرفداراشون تو کل عمرشون يه کليپ درست و حسابي نديدن ( اينو مطمئنم)
    پس استاندارداشونم در حد همون لوپز و اسپرز مي مونه و هيچ الگوي بهتري هم واسه پيشرفت ندارن.

    دوست داشتن