خوراک آراِس‌اِس

چه خوشگل شده وبلاگ!

نوشته‌شده در

گویا ما باز هم خواستیم تغییر صورت بدهیم و دادیم! برای سبک‌تر کردن و خلوت‌تر کردن. البته اگر همکارمان در مجله وزین زابغر از ما دلخور نشود! برای من خیلی فاجعه است که طنزهایم در وبلاگ کلی بازدیدکننده داشت اما به لطف بی‌معرفتی دوستان هرچه در زابغر خودمان را به در و دیوار می‌کوبیم هیچ‌کس تحویلمان نمی‌گیرد!
البته شاید اگر طنزنویس موافقت کند که همکار بگیریم بهتر بشود. اما در اسفناک بودن این ماجرا برای من و دوستم شک نکنید ناسلامتی خانه‌ای ساخته‌ایم سایه‌بانش همه طنز!

لحظه به لحظه به دیدار حساس و نفس‌گیر تیممان با میزبان نزدیک می‌شویم و استرس بر من چیره می‌شود یکی از دلایل تغیی قالب هم همین بود چون نمی‌توانستم درس بخونم گفتم بذار این کارو بکنم! پکرمن جنتلمن منتظر نقشه‌هایت هستیم.

یک پاسخ

  1. فواد عزيز تسليت

    http://www.bbc.co.uk/persian/iran/story/2006/06/060628_wmt-iranian-antiquities.shtml

    غم دل چه باز گويم كه تو را ملال گيرد

    دوست داشتن

  2. خب، به اون زابغر هم دو سه باري سر زدم!
    قالب هم قشنگتر شده! بهتر از نارنجيه!:)

    دوست داشتن

  3. نه داداش قالب به این مامانی چرا دلخور بشم. موفق که هستی.. یه چیز بهتر باشی

    دوست داشتن

  4. تسلیت!

    دوست داشتن

  5. چقدر شکست تلخی بود و من حقیقتا ناراحت هستم. چرا از بهترین مهره های خودش استفا ه نکرد این پکر من!؟

    دوست داشتن