روزانه

آموزش می‌دهیم

طفلک می‌لرزید. نمی‌گریستا، می‌لرزید. بازم تاکید می‌کنم می‌لرزید، حالا چراش بمونه. نمی‌دونم چرا ناخودآگاه و همین‌جوری الکی و خیلیم اتفاقی یاد این شعر ا.بامداد یا همون شاملوی خودمون افتادم: «سلاخی می‌گریست، به قناری کوچکی دل باخته بود» باشه! قبوله، ربطی نداشت اما اتفاقه دیگه، پیش میاد. واسه همین تاکید کردم که نمی‌گریست، می‌لرزید!
اول فکر کردم سردشه، آخه علاوه بر این‌که می‌لرزید و نمی‌گریست، صورتشم قرمز شده بود، بعد سریعآ فکر نکردم که سردشه، آخه تو این زمونه عشق که نمی‌مونه هیچی، مردم به صورتشون سیلی هم می‌زنن تا سرخ بشه، مده!
» متن کامل

امروز آرژانتین می‌آید تا به انگلیس و سوئد و آلمان نشان دهد چگونه باید مقتدرانه صعود کرد. اکوادور عالی بود، شگفتی نبود اما عالی بود. و ستارگان آسمانی آمریکای لاتین آرژانتین با صربستان بازی می‌کنند تقریبآ تیمی شبیه به کرواسی. و به برزیل نشان خواهند داد که چگونه باید زیبا بازی کرد و برد و امیدوارم ساعل‌عاج شگفتی این جام باشند تا دیگر نگویند که نتیجه‌ی دو بر یک مقابل ساحل‌عاج ضعیف است.

این خیلی بده که اعصاب آدم سر فیل ترینگ (یکی از مشتقات ترزدن) داغون بشه؟! حسین درخشان و هاله و زیتون و فرناز و بقیه کم بودند حالا پرستو و پرگلک هم اضافه شدند و بسیاری دیگر…
اینم آدرس جدید پرگلک.

2 دیدگاه برای «آموزش می‌دهیم»

  1. سلام
    آقا من هم طرفدار آرژانتين هستم خفن
    فعلا كه هنوز وقت نشده چيزي بنويسم اما مطمئن هستم امسال قهرمانه
    برزيل هم جلوش سوسكه چه برسه به بقيه تيم ها

    دوست داشتن

امکان ثبت دیدگاه وجود ندارد.