فوتبال · جام جهانی ۲۰۰۶

به مکزیک باختیم نه آنگولا

با مکزیک بازی کرده‌ایم نه با آنگولا، تا دقیقه‌ی ۶۵ هم عالی بودیم. اگر بازی همان یک یک تمام می‌شد هیچ‌کس به دایی گیر می‌داد؟ اشتباه کردیم آیا مقصر تمام تیم نیست؟ چرا حالا کاسه کوزه‌ها بر سر دایی می‌شکند در حالی که در دفاع عالی بود. رحمان عالی بود اما اشتباه کرد، نباید بازی خوبش را نادیده گرفت. بیخود خودمان را فریب ندهیم، انتظاری بیش از این نداشتیم.
الآن آرژانتینی‌ها حاضرند باتیستوتا باز هم برایشان بازی کند اما ما چه زمانی دایی را قبول داشتیم، از وقتی یادم می‌آید بازی دایی را کوبیده‌ایم. ۱۵ سال است!
دو بازی دیگر داریم و دست و پا بسته نبودیم، دومین بازی زیبای جام را برگزار کردیم، امیدوار باشیم بهتر است.
ضمنآ با این هلند و صربستانی که من دیدم ساحل‌عاج مدعی قوی‌تری‌ست، آرژانتین منتظر اقتدار کاملت در گروه C.

6 دیدگاه برای «به مکزیک باختیم نه آنگولا»

  1. سلام دوست عزیز …یک پیشنهاد دارم …اگر به خاطر داشته باشید بهترین بازی جام جهانی 98 بازی آرژانتین و هلند بود (البته بازی با انگلیس را هم فراموش نکنیم ) و از قضا حساس ترین بازی دور مقدماتی بدون در نظر گرفتن امتیازات تیمها همین بازی هلند و آرژانتین است …من پیشنهاد می کنم تمامی دوستدارن آرژانتین در تاریخ یکشنبه بیست و هشت خرداد یادداشتی درباره این بازی و همچنین بازی جام 98 و آنچه از آن بازی به خاطر دارند را به همراه تحلیل و پیش بینی و نظر شخصی شان در مورد همین بازی اخیر نوشته و در وبلاگ ها و وب سایتهاشان قرار دهند . چیزهایی که به ذهن من می رسد که می شود به آنها پرداخت: 1 _ علت باخت تیم آرژانتین در سال 98 2_ تحلیل شما از ان بازی 3_مقایسه تیم آن موقع با تیم امروز 4_کدام تصویر از آن بازی در ذهن شما نقش بسته است و هرگز آنرا فراموش نکرده اید ؟ 5_ مختصری درباره علت علاقمندی شما به فوتبال آرژانتین
    و از این قبیل و هر چه دل تنگت می خواهد …البته این طرح هنوز خام است و شما هم اگر نظری داید آنرا در میان بگذارد …نوشته شما حتی اگر پنج سطر هم باشد غنیمت است . فکر می کنم اگر نظرات مختلف از آدمهای متفاوت که علایق مشترکی دارند را کنار هم بگذاریم چیز جالبی از کار در بیاید ….قربانت …به امید پیروزی فوتبال زیبا !

    دوست داشتن

امکان ثبت دیدگاه وجود ندارد.