خوراک آراِس‌اِس

آرژانتینی‌های بلاگستان

نوشته‌شده در


واسم هیجان‌آوره که طرفدارای آرژانتین توی بلاگ‌شهر فعال‌تر از بقیه‌ی تیم‌ها هستند! البته شاید من این‌جوری فکر می‌کنم، این‌ها طرفداران سرسخت آرژانتین هستند، اگه وبلاگ دیگه‌ای هم هست که من نمی‌دونم کامنت بذارین یا ای‌میل بزنین. به امید قهرمانی شورشی‌های دوست‌داشتنی.
http://www.rah-e-man.com/argentina.php
پی‌نوشت:
۱- انگلیس مدعی را هم دیدیم!
۲- مارادونا در افتتاحیه هم شورش کرد، به دلیل اینکه او آمده است فوتبال ببیند نه پله و بکن‌بائر را! حال کردم.
۳- این‌طور که پیش می‌رود اگر خیابانی بازی سوئد و ترینیداد را گزارش نکند باید آرژانتین را با او تحمل کنیم، و این مشکل بزرگی‌ست چون او برای تیم‌های من خوش‌یمن نیست!
۴- لیست در کنار وبلاگ قابل مشاهده است.

یک پاسخ

  1. ما هم هستیم! امیدوارم مثل 4 سال قبل پییمانم نکند.

    دوست داشتن

  2. فواد جان تند نرو. آبی لاجوردیته! 😉

    دوست داشتن

  3. گند زد رفت انگلیس – حیف نون!

    دوست داشتن

  4. سلام…من را هم به لیست آرجنتینی ها اضافه کن !

    دوست داشتن

  5. من هم شدييييد آرژانتيني هستما از قلم افتاد

    دوست داشتن