فوتبال · جام جهانی ۲۰۰۶

و آرژانتین می‌آید

و آرژانتین می‌آید با لیونل مسی، با هرنان کرسپو، با خوان پابلو سورین، با ساویولا، با ریکلمه و همه آنهایی که من دوست دارمشان، از وقتی جام جهانی را یادم می‌آید آرژانتین قهرمان نشده است، از آن پنالتی کذایی آندریاس برمه در سال ۱۹۹۰، از آن اتفاقات غیرمنتظره‌ای که علیه مارادونا در ۱۹۹۴ به وجود اومد، از آن ضربه‌ی سر آریل اورتگا به چونه‌ی ون‌درسار در ۱۹۹۸ و از آن اشتباه بزرگ کولینا در ۲۰۰۲، اما دیگر حوصله‌ی ناکامی را ندارم، با اینکه گروه گروه مرگ است اما آرژانتین خود برای حریف مرگ است، شاید حرف مسی درست در بیاید گرچه مارادونا امیدی ندارد، اما من امیدوارم، مثل بارسا که قهرمان شد.

آرژانتین تنها تیمیه که نمی‌خوام ایران ازش ببره، می‌خوام پر گل ببازه! واسه همین خدا رو شکر کردم وقتی تو گروه آرژانتین نیفتاد! سه‌شنبه شب آرژانتین منطقی و روون بازی کرد با کلی موقعیت، آنگولا رو هم برد، رونالدینیو رو دوست دارم اما برزیل رو نه، امسال نوبت آرژانتینه، پس برخیز! آرژانتین در راه است.
جام دوست‌داشتنی

در ضمن زابغر لینک می‌دهد و می‌پذیرد، اگر لینک دادید ای‌میل بزنید تا لینک شما قرار بگیرد.

5 دیدگاه برای «و آرژانتین می‌آید»

  1. آخيش! اينکه برزيل رو دوس نداري جاي شکرش باقيه! اما رونالدينو؟؟؟!!1 مثلا بايد ميگفتي: من آدريانو و کافو و امرسان رو دوس دارم! ولي برزيل رو نه!

    دوست داشتن

  2. سلام فواد جان – دل‌ من می‌خواد اول ایران اول بشه، بعد انگلیس و بعدم یکی از ممالک کوچیک مثلا» آفریقائی.

    دوست داشتن

امکان ثبت دیدگاه وجود ندارد.