متن ترانه‌ی دیگران

از چی بگم

بی تو، تو این شبای بد گریم دیگه در نمیاد
حرف غم‌انگیز دلم جز تو کسی رو نمی‌خواد
از چی بگم تا دل من لحظه‌ای آروم بگیره
دیو سیاه غصه‌هام توی کدوم شب می‌میره
از چی بگم وقتی دلم از دل تو دور می‌مونه
وقتی که قلب پاک تو هیچی ازم نمی‌دونه
می‌خونم به خدا می‌خونم از چشای معصوم تو حرفای تو رو
می‌دونم به خدا می‌دونم اونکه جدا کرده روحم و قلب تو رو
بی تو، تو این شبای بد گریم دیگه در نمیاد
حرف غم‌انگیز دلم جز تو کسی رو نمی‌خواد
از چی بگم تا دل من لحظه‌ای آروم بگیره
دیو سیاه غصه‌هام توی کدوم شب می‌میره
از چی بگم وقتی دلم از دل تو دور می‌مونه
وقتی که قلب پاک تو هیچی ازم نمی‌دونه
می‌خونم به خدا می‌خونم از چشای معصوم تو حرفای تو رو
می‌دونم به خدا می‌دونم اونکه جدا کرده روحم و قلب تو رو
=================
آهنگ: بی تو
خواننده: شادمهر
ترانه‌سرا: جواد شریف‌پور
آلبوم:‌ پاپکرن

4 دیدگاه برای «از چی بگم»

  1. با عرض سلام ! فواد جان جریان چیه که این ترانه رو اینجا نوشتی ؟! بگو تا خوشحال بشم از اینکه این ترانه به یک دردی خورده ! به هر حال ممنون !

    دوست داشتن

امکان ثبت دیدگاه وجود ندارد.