خوراک آراِس‌اِس

بهار چیز دیگریست

نوشته‌شده در

استراحت ده روزه بد نبود، این نبودن به چند دلیل فنی بود، یکی این که من توی شلوغی تمرکزم رو از دست میدم و خوشم نمیاد بدون تمرکز بنویسم.
دوم اینکه کامپیوتر خود آدم یه چیز دیگس! و کیبوردی که فارسی نداشته باشه کار آدم رو سخت میکنه!
سوم اینکه گاهی وقتا ترک اعتیاد لازمه!
به هر حال دیروز بعد از ده روز ای میل ها رو چک کردم، و امروزم اولین پست سال جدید رو مینویسم، اتفاق زیاد افتاده، اکبر گنجی آزاد شده و …
حرف زیاده سر فرصت مینویسم، فقط بدونین زنده ام هنوز که روایت کنم…، سال نوی همگی مبارک

همه را دوست دارم
سبزی تابستان را
برگریزان پاییز را
لرزیدن زمستان را
اما بهار چیز دیگریست
همه را دوست دارم
زنده بودن را
ضعیف شدن را
شکستن را
اما تولد چیز دیگریست
آری، بهار چیز دیگریست…

یک پاسخ

  1. آری، بهار چیز دیگریست
    آری، فواد چیز دیگریست
    چیز خوبیست (بد برداشت نشه ها!!)

    دوست داشتن