خوراک آراِس‌اِس

بهار می‌آید

نوشته‌شده در

بهار می‌آید اما هوا بهاری نیست
در سفره‌سین ما نشاط جاری نیست
بهار می‌آید اما دلتنگ پاییزم
برای ظلمت فردا اشک می‌ریزم
بهار می‌آید…
دلم می‌خواست یه مطلب طنز می‌نوشتم٬ اما چون به احتمال زیاد آخرین پست من در سال ۱۳۸۴ خورشیدیه خواستم دلم بگیره٬ شعر رو هم از سر دلتنگی نوشتم٬ نمیشه بهش گفت شعر٬ یه چیزی که یه دفعه نوشته بشه.
به هر حال٬ اگه توی نوروز اومدین و چیزی اینجا ندیدین٬ زیاد نگران نشین٬ من زنده‌ام!
دیگه براتون سال خوش آرزو نمی‌کنم چون این آرزوهای من شوره! تبریک هم نمی‌دونم باید گفت یا نه؟ هنوز اکبر گنجی آزاد نشده در حالی که وقتشه٬ یعنی صدای ما رو هیچ‌کس نمی‌شنوه؟
بهار می‌آید؟

یک پاسخ

  1. salam
    nemidonam chera dame eydi az gham neveshti
    vali ino midonam ke ghamo khode ma adama be vojod miyarim
    ok
    shad bashi hamrah ba sal khob

    دوست داشتن

  2. ای بابا دم عیدی چرا این شکلی شدین شما /-:

    دوست داشتن

  3. همچون سری که شباهنگام دلتنگ بالشش می شود دلتنگت خواهم شد.
    دوستدارت. پادین

    دوست داشتن

  4. اين بار که يه دفعه‌اي نوشته بودي قشنگ شده بود آن شبه‌ ِ شعر!!

    دوست داشتن

  5. سلام. سال خوبي داشته باشيد . در جشنواره هم اول شويد!

    دوست داشتن

  6. خب گنجی هم که آزاد شد، شما کجایی؟
    سال نو ات مبارک.

    دوست داشتن

  7. سلام خواستم سال نو رو بهت تبریک بگم و سالی خوب و خوش رو برات ارزومندم

    دوست داشتن

  8. سلام چطوری چی میگی تو سال خوبیه که

    منم میگم که سال خوبی داشته باشی

    دوست داشتن

  9. خیلی اون طنز شادمهر باحال بود مخصوصا قسمت فوادش را بیشتر کن:D بای

    دوست داشتن

  10. سال نو را به شما تبریک می گویم و امیدوارم که سال پربار و خوبی داشته باشید. موفق باشید.

    دوست داشتن

  11. ای بابا نظرم ارور شد به فاک رفت یک بار دیگه مینویسم—سالی خوب برای شما و خانواده تون ارزومندم همراه با سلامتی و اینا
    شما رو به گوگلتالکم اضافه کردم و اینا و خلاصه سالی باشه بهتر از پارسال باشه و اینا و ÷ارسال واقعآ سالی ÷ر هیاهو و تکاپو بود و اینا و خیلی اتفاقات افتاد من مشروط شدم و اینا امییدوارم دیگه اینجوری نشه و اینا بهتر باشه و اینا همش خوبی و خوشی و سلامتی کامروایی و بهروزی و و اینا

    دوست داشتن

  12. سال خوبي داشته باشيد.

    دوست داشتن

  13. کجا رفتی پس تو که اینهمه فعال بودی

    دوست داشتن