خوراک آراِس‌اِس

مرخصی

نوشته‌شده در

تو این بستر پاییزی مسموم
که هرچی نفس سبزه بریده
نمیدونه کسی چه سخته موندن
مث برگ روی شاخه تکیده

دانشجویان اعتراض میکنند، به هتک حرمت مسلمانان، آتش میزنند، پلیس را ضرب و شتم میکنند، نمیدانم این اعتراض است یا تخریب، یاد آنروزهایی میفتم که لباس شخصی ها دانشجویانی را به خاک و خون کشیدند به خاطر اینکه حق خودشان را میخواستند، تفسیر کنید، بگویید، فقط انرژی هسته ای حق مسلم ماست، پس حقوق پیش پا افتاده شهروندی کجا میرود؟ تفسیر کنید، بگویید، فقط برای کور کردن چشم دانمارکیها و اتریشیها و فرانسویها و دیگر کفار حق داریم مشت گره کنیم و خیابان به آتش بکشیم، در این مواقع اموال بیت المال نیست که دود میشود؟
بازی شما کابوس شبهای من شده است، نه، من که شبهای آتش و گلوله جنگ را به یاد نمی آورم، به یاد نمی آورم که در عرض چند ثانیه چراغ سفید به چراغ قرمز تغییر رنگ میداد، نمیدانم چه میکشند آنهایی که مرگ عزیزانشان را در آن روزها تجربه کرده اند، فقط میدانم که برای من غیر قابل تحمل است.
دارم به مرخصی میرم واسه دو سه روز، حوالی تشعشعات! اونجا هم نه امکانات هست نه فرصت، خیلی ناراحتم که این دو سه روز دسترسی به اینترنت ندارم، خب گاهی آدم جایی میره که قحطی تکنولوژیه، امیدوارم اتفاق زیاد خاصی نیفته ولی حدس میزنم که میفته! اما چه کنم که مجبورم، نظراتتون رو هم وقتی برگشتم پابلیش میکنم.

کجاست مریم ناجی، مریم پاک
چرا به یاد این شکسته تن نیست
تو رگبار هراس و بی پناهی
چرا دامن سبزش چتر من نیست…

یک پاسخ

  1. متاسفم….. فقط متاسفم براي خودم … براي خودمان … و براي همه كساني كه قرباني عوام فريبي شده اند.

    دوست داشتن

  2. فواد عزیز
    من جنگ و انقلاب رو به خاطر دارم. من برادری رو در جنگ از دست دادم که از جان بیشتر دوست داشتم. من طعم بمباران و تحریم رو چشیدم. افسوس بزرگ اونجاست که از اسم من و ما که طعم انقلاب و جنگ رو هم چشیدیم علیه خودمون سو استفاده میشه. برو ببین چندتا مادر شهید با این حکومت هست؟ فقط به گزیده هایی که خودشون دوس دارن پخش کنن اکتفا نکن. مردمی که کشته دادن خیلی هم با آقایون موافق نیستن

    دوست داشتن

  3. دلم گرفت از بی فرهنگی این ملت ذلیل -دلم گرفت از این همه توحش-دلمان برای یک کاریکاتور می سوزد از فروش دختران ایرانی به عربها ککمان نمی گزد-زنجیر مرده پرستی حسین بر شانه میزنیم و غم مادران محمدی را یاد نمی اوریم-تف بر این دین لعنت به این ایین وشرم بر این ملت زبون…

    دوست داشتن

  4. با درود به تمام مبارزان راه آزادی. با نظرات گرمتان یاریمان کنید تا دست به دست هم ایرانی آباد و آزادی داشته باشیم.
    پاینده ایران

    دوست داشتن

  5. خشت اول چون نهد معمار کج
    تا ثریا میرود دیوار کج

    دوست داشتن