روزانه

تذکره

دیروز مطلب رو برای پست آماده کردم که متوجه مطلب بی بی سی شدم و بنابراین فقط اشاره کوتاهی بهش کردم، و اما دیروز سیل مراجعین به سایت اینقدر زیاد بود که حتی ام تی هم شرمنده مان کرد، از اونهایی که قصد گذاشتن نظر داشتند اما با پیغام خطا مواجه شدند عذرخواهی میکنم.
اما در مورد مطلب قبلی دیروز کامنتهایی اومد که بعضی به شدت با من مخالف بودند، لازم شد که اینجا بگم که من هر نظری رو که در مورد مطلب باشه منتشر میکنم، گاهآ زیرش یه پاسخی هم میدم، اما کلمات قصاری رو فقط برای خودم نوشته شده حذف میکنم و فقط توی جی میل ذخیرش میکنم، این رو گفتم که مطمئن باشید اگه راجع به مطلب بنویسید حتمآ منتشر میشه، چه موافق چه مخالف.
نمیخوام از خودم زیاد تعریف بکنم چون اصلآ کسی نیستم و مطالبم که بدتر از خودم، اما کاری که بی بی سی کرد نه فقط برای وبلاگ من که چند وبلاگ دیگر هم بودند، به من نشون داد که چگونه به مطالب وبلاگها اهمیت میدن، نظر
میلاد رو هم گذاشته بودند، اما من متوجه شدم که باید بیشتر به مطالب وبلاگها توجه کنم، کاری که کمتر وبلاگنویسا انجام میدن، اون مطلبی که توی بی بی سی نوشته شده بود اصلآ کامنتی نداشت، خودم از شعر اولش که گفته بودم و قراره ادامش بدم خیلی خوشم میومد اما اصلآ فکرش رو هم نمیکردم که این مطلب من ترجمه هم بشه بره روی سایت اصلی بی بی سی؟!
حالا طبق معمول باید بنویسم با این حرکت مسئولیت من بیشتر شد! البته اگه توی صفحه اول عکس وبلاگ من بود از وبلاگای دیگه معذرت میخوام، تقصیر من نبود!
اینجوری هم نگاه نکنین، نه توی بی بی سی آشنا دارم، نه اونقدر انگلیسیم خوبه که مطلبمو براشون بفرستم، نه اصلآ فکرشو میکردم از بی بی سی هم چنین کارهایی بر بیاد، چند تا ایمیل انگلیسی هم اومده که باید قشنگ بخونمشون ببینم چیه، حمایت و از این حرفا؟
یه نکته دیگه هم اینکه مشخصآ من بچه مایه دار نیستم، چون که نیستم، وقتی خودم میگم یعنی نیستم دیگه، زیاد هم خوشم نمیاد چیزی رو که نیستم بهم بگنا!
در ضمن اگه توی مطلب قبلی کسی فکر کرده بهش توهین کردم ازش عذر میخوام به هر حال من نظر خودمو گفتم، داشتم آهنگ
فصلی دوباره داریوش رو گوش میکردم دیدم این مصرع «ما را ببین چگونه کفتار روزگار، فرهنگ غصه داد» چه با معنیه و به جا، راجع بهش مطلب نوشتم، مطمئنآ وبلاگ خودم حقوقش مربوط به خودمه؟ و منم زنده ام که روایت کنم…
راستی اگر این کاره نیستم مرا ببخشید، اما هنوز هم به نظر من نباید برای هر چیزی بیشتر از قیمتش پرداخت.

1 دیدگاه برای «تذکره»

  1. چه عجب یه بار وبت تشکر کرد مطلبت هم جالب بود

    ها ایه

    کاری نداشته بیدی

    باییییییییییییییییییی

    خواستی اونجا هم بیا

    بای

    دوست داشتن

امکان ثبت دیدگاه وجود ندارد.