خوراک آراِس‌اِس

آن مرد

نوشته‌شده در

آن مرد آمد، آن مرد با وبلاگ آمد، آن مرد در فیلترینگ آمد، آن مرد با عبای شکلاتی آمد…
بالاخره رئیس جمهوری منتخب ما و سابقآ خیلی محبوب و اکنون محبوب، هم به جمع وبلاگنویسان پیوست، جمعی که زمانی به نام باند عنکبوت از آن یاد میشد! به هر حال محمد خاتمی هم به لطف بچه های چلچراغ صاحب وبلاگ شد، ولی اگر این
ابطحی اینترنت بازی و وبلاگنویسی را به خاتمی یاد بدهد، البته مطمئنآ خاتمی زود یاد میگیرد!
توقع زیادی نداشته باشید که خاتمی از مسائل اتفاق افتاده در 8 ساله ریاستش بنویسید، نه توقع عذرخواهی هم نداشته باشید، اصلآ وبلاگ که جای عذرخواهی نیست، نه جانم خاتمی جان تو بنویس عذرخواستنت پیش کش، کی عذرخواهی کرده که خاتمی دومیش باشد، فقط دوست دارم حالا که مسئولیتی ندارد روشنتر و واضح تر بنویسد و نظراتش را رک بگوید، ما همونطور که برای همه وبلاگنویسا احترام قائلیم، برای خاتمی نیز قائل میشویم به عنوان شهروند محترم وبلاگشهر.
یک پیشنهاد وبلاگی دارم برای خاتمی، مطمئنآ تعداد بازدیدکننده ها و کامنترها! خیلی زیاد و غیرقابل کنترله، پس بهتره مثل ابطحی خودمان این کامنتدونی را ببندد، و ایمیلها را جواب بدهد، اینگونه راحت تر است، البته به من چه!
اگر بخواهم در مورد دوران خاتمی حرف بزنم مطلبی میشود پر از حرفهای پراکنده و سردرگم، که آخر نمیفهمیم باید از او دفاع کرد یا انتقاد، باید هنوز دوستش داشت یا متنفر بود، خیلی کارها کرده است و در مقابلش خیلی کارها نکرده است، خیلی کارها را نیمه کاره پیش برده است، خیلی کارها اصلآ به فکرش هم خطور نکرده است، خیلی کارها را نگذاشته اند انجام دهد، چه کنم که همشهری هستی و چهره ات دوست داشتنی، هر چه میخواهم دوستت نداشته باشم اما نمیتوانم.
یک چیز را مطمئنم و آن این است که به خاطر کم کاریهای تو، حال یک نفر هر چه مثبت در 8 سال انجام داده ای دود میکند و به ابد میفرستد، نگرانم…
به گهگاه نوشتنهای تو هم خوشیم همانطور که
داریوش گاهی مینویسد، پس لطف کن همان گهگاهی هم بنویس، راستی من نقش آدمین را متوجه نمیشوم! گرچه خاتمی فرصت ندارد…

پ.ن: بدجور این ترانه صیاد منو گرفته، از آلبومش فقط این آهنگو روزی زیاد بار گوش میدم، به شما هم پیشنهاد میکنم، ترانه انتقام قیصر هم قشنگه: «شبیه تو، مثل خودت تو کوچه ها کسی نبود، لعنت به این کوچه سرد تو رو از این خونه ربود، …، این منم به انتقام رفتنت بی تو این خونه رو آتیش میزنم، نامه هاتو پاره پاره میکنم، آینه با شمعدونیا رو میشکنم.»

یک پاسخ

  1. خاتمی را دوست میداریم.

    دوست داشتن

  2. خبر خوبی بود 🙂

    دوست داشتن