خوراک آراِس‌اِس

پرسش

نوشته‌شده در

نمیدونم چه بلایی سر این کامپیوتر بیچاره من اومده، من زیاد از ویروس خوشم نمیاد، نه که همه خوششون میاد!، یاهو مسنجر که بلاک میشه گاهی! اینترنت اکسپلورر که همینجوری بسته میشه و ارور میده! با فایرفاکسم که کار میکنی بعد از چند دقیقه هیچ صفحه ای دیگه باز نمیشه! یا ایراد از کانکشن بیخود منه، یا یه چیزی اومده تو این سیستم از خدا بیخبر! به هر حال هر کی بلده کمک کنه!
ظهرا این شبکه سه یه برنامه داره به اسم پرسش، من که به جز برره و فوتبال و بعضی سریالها چیز دیگه ای نمیبینم، ولی گذری رد میشدم دیدم به به چه قیافه های کج و کوله ای ( البته عذر میخوام ) گفتم ببینم بحثشون چیه! یه نفر به عنوان استاد! چهارتا زن و چهار تا مرد! نمیدونم چند تا تماشاچی! فقط واسه اینکه به جواب سوال تا چه حد موفق بوده ایم! در راه رسیدن به حکومت سراسر اسلامی و مناسب برای ظهور امام زمان!؟
چند نفر از جوونا این برنامه رو کامل میبینن، به جز اون بسیجیا، که اونا هم نمیبینن!، و عده ای با در صد کم، روراست باشیم جوونای ما دیگه اصلآ به این مسائل اهمیتی نمیدن، یکیش خود من، به نظر من یکی که اصلنم مهم نیست آدم باید از لحظه ای که زندس استفاده کنه و خوش باشه، بعدها معلوم نیست چی بشه!
یکی نیست بگه بابا لااقل این برنامه ها رو که نشون میدین، اگه معتقدین خیلی بیننده داره و مردم دارن از سر و کول هم واسه سالم موندن اسلام بالا میرن، اون هایدی کلوم توی قرعه کشی رو هم نشون بدین، شما که نترسین! اگه نوحه و عزا و ماتم مظهر مسلمانیه و مردم عاشقشن! آهنگ چجوری بگم دوست دارم رو هم بذارین! کسی که قرار نیست نگاه کنه!
بیخیال اصلآ منو چه به این حرفا!
محمد چند وقت پیش به مناسبت هفته بسیج یه جمله قصار نوشته بود: « بسیج لشکر
Mokh Less خداست. » منم چند روز بعدش میخواستم یه چیزایی بنویسم که چند تا مسئله پیش اومد که خیلی مهم بود، ولی من یه جمله تو گلوم گیر کرده باید سرفش کنم: « همه رو برق میگره، من و تو! رو بسیجی! »
خدایا توبه!
پ.ن: انگار که درست شد این سیستم! خدا کنه باز قاط! نزنه.

یک پاسخ

  1. این یکیو خوب اومدی، ایولا

    دوست داشتن