روزانه

هزارتو

خب طراحی آسمان کیش تقریبآ تکمیل شد، نظر شما رو نمیدونم ولی محمود جان این طرح رو دوست داشت و منم بر اساس خواسته اون درستش کردم.
این امیر هم که منو کشته با طرحش، حسابی قاطی کردم! حالا یه وقت فکر نکنین من خیلی واسه خودم طراحم!
چند روزه نمیدونم چرا هیچی به ذهن پوک من واسه نوشتن نمیاد! شما نمیدونین چرا؟ هزارتوی حوادث سیاسی اجتماعی ورزشی هنری! منو پیچونده به هم! باید مواظب پاسارگاد باشیم، باید مواظب رییس جمهور باشیم، باید مواظب بوش باشیم و همین طور علی پروین و برانکو!
یه روز تعداد بیننده ها میره بالا، یه روز میره زیر صفر! این هم همش به خاطر منه که یه روز خوب مینویسم یه روز چرت!
الانم دارم به سمت چرت نویسی قدم برمیدارم، ولی مهم نیست مینویسم، الان فقط موسیقی اونم از نوع ایرانی منو سرحال نگه میداره، از آهنگای جدید افشین گرفته تا گذشته های شهرام، شعرامم همش نصفه نیمه منتظر تموم شدنه، ولی قلم برای تکمیلشون روی کاغذ نمیچرخه…

2 دیدگاه برای «هزارتو»

امکان ثبت دیدگاه وجود ندارد.