خوراک آراِس‌اِس

عجایب

نوشته‌شده در

طبق یک اتفاق کاملآ شانسی و غیر قابل پیش بینی متوجه شدم امروز طوفان روی وب برگشته! و این اتفاق به این صورت بود که در لینکهای ورودی وبلاگ چند لینک غیر منتظره دیدم، حدسشو زدم بنابراین یه سری به وبلاگ قبلیم زدم! و بله دیدم که این اتفاق کاملآ دیرهنگام رخ داده!!! ولی مدیریت سایت هنوز باز نشده، یعنی همون کاسپین بلاگ، بنابراین اگر بشه که من آرشیو طوفان رو بیارم اینجا بدک نمیشه.
راستی من در عجبم از رفتار مسلمونای ایرونی! دیروز یه پوستر دیدم: » مراسم پرشور وداع با ماه مبارک رمضان به همراه مداحی …» اولآ که من شور این مراسمو نمیدونم کدوم قسمتشه! دومآ که این مداحیش دیگه واسه چیه؟ مگه عزا داره که رمضون داره میره تازه جای شکرشم باقیه!
اینجا قانون اینجوریه: محرم میاد عزا میگیریم، محرم میره عزا میگیریم!، توی رمضون عزا میگیریم، رمضون میره عزا میگیریم، امام به دنیا میاد عزا میگیریم، از دنیا میره عزا میگیریم!
پس کی شادیم؟؟؟

یک پاسخ

  1. وقت گل نی:ی

    دوست داشتن

  2. سلام،
    از بابت لينک ممنونم. ببخشيد که دير متوجه شدم.
    شاد و موفق باشيد

    دوست داشتن

  3. مومن که نباید شاد باشه گناه کبیرس!

    دوست داشتن

  4. بلاگ نیور به این مطلب شما لینک داد.

    دوست داشتن

  5. اين کاسپين بلاگ سر من هم خيلي بازي در ميوورد تا اينکه مجبور شدم از اونجا برم.
    خوشحال ميشم بهم سر بزني

    دوست داشتن

  6. پناه بر خدا یعنی شما می خوای بر علیه قانون ائمه اعتراض کنی؟ زبونت رو گاز بگیر برا استغفار هم برو یه مشک اشک بریز

    دوست داشتن

  7. زبونت رو گاز بگیر! خاک به سرم! دیگه چی؟ شادی؟ از این حرفا نزنیا

    دوست داشتن