روزانه

نبوغ

این چند روزه مخم پر از انواع کدهای اچتمل و مووبل تایپ شده حتی تو خوابم دارم قالب میزنم! اما طبق پی نوشت مطلب قبلی به دلیل اعتراضات دوست و آشنا و همینطور میل باطنی من به رنگ صورتی قالب قبلی که فقط بنرش قشنگ بود و دیگه همه چیش در هم بود! جمع شد و این قالب که با الهام از قالب وبلاگ زن نوشته در کلیه صفحات ریخته شد و به این ترتیب من اولین قالب کامل خودم رو طراحی کردم البته به جز صفحه ترک بک که اونم چیزی نیست!
راستی من کلی زحمت کشیدم از خودم شصت هفتاد تا ایمیل درکردم که لینک منو از طوفان و سرگیجه به راه من تغییر بدین اما انگار نه انگار که ایمیلی هم به دست شما رسیده! به جز تا این لحظه سه نفر دیگه کسی لینک راه من رو نذاشته تو وبلاگش و این جای سوال و حتی پرسش داره!
رفت و برگشت زیاد شده ها تو دنیای بی در و پیکر وبلاگا یکی میره یکی نرفته برمیگرده یکی قبل از اینکه بره میاد یکی قبل از اینکه بیاد رفته یکی میاد ولی نمیره یکی میره دیگه نمیاد! خودمم نفهمیدم چی به چی شد شما یه جوری سرهمش کنین منظورم این بود که دیگه کسی احساس مسئولیتی به این کارش نداره که البته کلآ هرچی منظور منه اشتباهه!
یه دونه امیر داشتیم که اونم وبلاگش مثل من ترکید وبلاگ قبلیشو سکوت مرگ جون عزیز که الان نمیدونم چه به سر وبلاگش اومده طراحی کرده بود که حالا پیداش نمیکنه بدیش اینه که میخواد وبلاگ جدیدشو تو بلاگ سام و با وردپرس بسازه میخوادم قالبش صلواتی باشه! حالا اگه خیری پیدا بشه و کدهای وردپرسو واسه من بفرسته آخه من از این وردپرس خوشم نمیاد! ممنونش میشم.
و در آخر یه نکته اساسی که من متوجه شدم اینه که من از صورتی و متعلقاتش خوشم میاد بابک از سبز و سکوت مرگ از قهوه ای!
پ.ن: یکی به من بگه چی کار کنم قالبم تو فایرفاکسم طبیعی باشه! گرچه ازش خوشم نمیاد!

6 دیدگاه برای «نبوغ»

  1. در مورد کدهای وردپرس باید بگم فرستادنی نیست! برو یه دونه از قالبهاش رو که مثل برنج همینطور ریخته رو دانلود کن و با کدهاش ور برو تا متوجه بشی.
    در مورد طبیعی بودن قالب در فایرفاکس هم باید استانداردهای جهانی وب رو رعایت کنی فک کنم توی وبلاگ علی ستاری بهش اشاره شده و کامل بحث شده.

    دوست داشتن

امکان ثبت دیدگاه وجود ندارد.