روزانه

جاده خاکی

کلآ داشتن یه وبلاگ که میدونی کاملآ مال خودته خیلی حال میده! محض اطلاع اونایی که وبلاگاشون مثل من هی از این خونه به اون خونه شده البته این قالبی که میبینین از طرحش خوشم میادا فقط توی کد دهی یه خورده مشکل داشتم نه که ما مستضعفا همه کارمون رو باید خودمون انجام بدیم! بنابراین هرکی با این قالب مشکل داره من مسئولیتشو به عهده میگیرم! البته نگران نباشین تا چند وقت دیگه بهتر میشه آخه من تازه دستم به طراحی باز شده ایشالا تا یکی دو سال دیگه میتونم قشنگ قالب طراحی کنم :دی.
این مووبل تایپ جدیدم خداسا رودست نداره هرکی تا حالا نصبش نکرده سریعآ به حرف من گوش کنه و نصبش کنه فقط من نمیدونم چرا وقتی اچتمل ادیتور رو برای مطلب نصب کردم اونوقت اون دیتا بیس مطلب از زیر ادیتور رفت و من نمیتونم نامی برای لینک مطلبم مشخص کنم هرکی بلده بهم بگه!
از هاستیرانم ممنونم که خیلی سریع کارم رو راه انداخت فقط امیدوارم تا آخر راه باهاشون باشم و مشکلی پیش نیاد که به احتمال بسیار قوی مشکلی نیست.
حالا یه مطلب خارج بحث توی این برنامه های دم افطار یه فرزاد حسنی داشتیم که کمی دوسش میداشتیم کسی میدونه چرا یه دفه زدن به تریپ هم اینا که دیگه حسنی نمیاد توی جزر و مد شاید به خاطر اینکه قراره اسمش بره رو کاور آلبوم جدید شادمهر!
میگن دم افطار دعا کنین برآورده میشه من به شدت با این نظریه مخالفم :دی. زیرا اگر اینجور بود الان نسل اسراییلی و آمریکایی و هرچی دشمن اسلامه از رو زمین ورافتاده بود تازه ما هم سالای قبل هرچی دعا کردیم برنیومد! پس به شدت زدیم به اون راه یعنی جاده خاکی…
پ.ن: به دلیل نارضایتی عده ای بنده قالبمو اینجوری عوض کردم البته هرچی سعی کردم تابلو نیاشه که طرحم از روی وبلاگ پرستوی عزیزه نشد! اون قسمت کپی رایت اون پایین نوشتم شبیه پرستود یه ایمیلم بهش زدم امیدوارم راضی باشه.

4 دیدگاه برای «جاده خاکی»

  1. فواد جان سلام همون طور كه مي دوني براي 3 ماه از فضاي مجازي وبلاگي خداحافظي كرده ام. تبريك ميگم. مطمئن باش ميام و بايگانيت رو حتما مي خونم. فكر نكن دل كندن كار ساده اي بود. دلم براي همه ي لينك هايي كه تو وبلاگم لينك داده بودم تنگ ميشه اما ارشيو همشون رو مي خونم. تا بعد … .

    دوست داشتن

امکان ثبت دیدگاه وجود ندارد.